استاندار کرمانشاه:

شهیدان رجایی و باهنر الگوی ساده‌زیستی و مدیریت جهادی هستند

«هوشنگ بازوند» شهیدان رجایی و باهنر را الگوی ساده‌زیستی، مدیریت جهادی، محافظت از بیت‌المال و صرفه‌جویی دانست.
کد خبر: ۳۵۹۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳ - 24August 2019

شهیدان رجایی و باهنر  الگوی ساده زیستی و مدیریت جهادی هستندبه گزارش دفاع‌‌پرس از کرمانشاه، «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه امروز در اولین روز از هفته دولت و در مراسم غبارروبی و گلباران گلزار شهدای باغ فردوس شهر کرمانشاه اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی ساده‌زیستی، مدیریت جهادی، محافظت از بیت‌المال و صرفه‌جویی هستند که می‌توانند بهترین الگو برای دولتمردان باشند.

استاندار کرمانشاه افزود: تجدید پیمان و میثاق مدیران دولتی با شهدا در اولین روز هفته دولت به معنای آن است که ادامه راه شهدا و عمل به وصایای شهدا همچنان در صدر برنامه همه دستگاه‌های اجرایی است.

بازوند در بخش دیگری از سخنان خود از مدیران اجرایی دستگاه های اجرایی خواست در سال جاری تحقق به شعار سال یعنی «رونق تولید» را در صدر برنامه‌های خود قرار دهند و با جدیت خواست رهبر معظم انقلاب اسلامی را پیگیری کنند زیرا با ایجاد رونق تولید است که می‌توانیم با فقر و بیکاری و تحریم‌های ظالمانه دشمنان مقابله کنیم.

استاندار کرمانشاه گفت: مدیران نهادها و دستگاهای اجرایی باید عملکرد دولت که همان عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی است را با مردم در میان بگذارند تا مردم در جریان خدمات نظام قرار بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار